Witam bardzo długo nie pisałam z tym że zajęta byłam
nie miałam czasu na mojego bloga
co z góry was przepraszam teraz generalnie
chwila relaksu spóźniona notka świąteczna : )
kto z was nie lubi świąt?
no pewnie że zdarzają się i takie osoby
ale większość święta wręcz uwielbia
dla mnie święta to dobry klimat rodzinny,
miła atmosfera w domu , przygotowania do świąt
czas w którym nikt nie myśli praktycznie o niczym innym
jak tylko by było wszystko super :P i rodzinnie.
w tym roku mało potraw wigilijnych ale jak zwykle się najadłam *_* chyba jak każdy
tuż przed świętami robiłam gwiazdki . . myślę że się wszystkim podobają
mamie bluzkę,tacie gacie , noi mojemu rękawiczki po prostu nie było czasu
na wymyślanie na spontana poszłam ^^
w tym roku po prostu pracowałam jako hostessa noi przywiozłam trochę pierniczków
na święta :D dobre jak nic..
prezenty pod choinkę śliczne powiem wam
Święta codziennie nas ktoś odwiedzał także
rozgadane pełne i leniwe...
ciastek zdjęć nie zdążyłam zrobić niestety ; c zjedli
a szczególnie mój to taki żarłok słodkościowy gr.
Teraz kilka ozdób .
bo prawie mój pokój mały ale jednak znowu mnie czeka
sprzątanie grr
moja pokojowa choinka *_*
teraz sylwek czeka .Kieckę już kupiłam mam nadzieję że będzie udany
a oto dla was od de mnie spóźnione
życzenia świąteczne:
Dużo uśmiechu
dużo wiary
dużo motywacji
dużo miłości
no i słodkości, mało gniewu dużo śpiewu
wszystkiego dobrego Roku Dosiego









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz